{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی از سر بازی برمی‌گردی کوکییییییی

کی از سر بازی برمی‌گردی کوکییییییی
من تا دوسال دیگه دووم نمیارم
دیدگاه ها (۰)

واییییییی

من مردممممم

دیروز تولد کوک بود حالا یه سوال اگه کوک تو ایران بود و می‌تو...

ته ته

گفته بودی نباشی ی روزم دووم نمیارم ، جای خالیم با چنتای دیگه...

شاید دیگه دووم نیارم🥱😕

نه بابا نگران نباش اصلا بی آبرو بازی در نمیارم 😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط