{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگه

قشنگه
ولی من که مادر ندارم
دیدگاه ها (۰)

طلوع صبحم بودی تا زمانی که برات مهم بودم

نمیدونم کی هستی اسمت چیه فقط اینو میدونم که پسر عموی من بخاط...

به خودت نگیر منظور ماشینه

از همه مهم تر 55همیشه تو ذهنت نگه دار به دردت میخوره

عاااااا

کاری به محتواش ندارم ولی اهنگش خیلی قشنگه 🙂

| زده دنیا باز گره به کارم ام البنین |

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط