{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت فراموشش نمیکنم...

هیچ وقت فراموشش نمیکنم...
لایک کن ای بشر 🗿🪓✨
دیدگاه ها (۱۱)

دوست دارم میدونی تا وقتی مهربونی 🥰لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

یه زمانی خوشگل ترین و بی عیب نقص ترین بانوی ایران بودی 😓لایک...

من مرد تنهایی شبم....لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

ادیت بعدی مثل همین درمیاد شک نکنید 😊😂✨🌹لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

هیچوقت فراموشش نمیکنم اون شب یا بهتر بگم هر شب رو

اون رفت ولی من هیچوقت فراموشش نمیکنم#BTS#ARMY #بلک_پینک #بلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط