{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"خودم را بی تو دلخوش میکنم جانا به هر نوعی

"خودم را بی تو دلخوش میکنم جانا به هر نوعی
گهی با اشک جان فرسا، گهی با لبخند مصنوعی..."
دیدگاه ها (۰)

در راه رسیدن ب تو گیرم که بمیرم...

ارباب مهربونم تولدت مبارک..

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید...

عشق تموم میشه.....؟؟؟؟؟؟

✨خودم را بى‌تودلخوش می‌کنم جانا به هر نوعى... گَهى با اشکِ ج...

عاشقانه های شبنم

🦚زنـدگی گـاه به اجبار گهی با عشق است 🦜زنـدگی گاه به لبخند و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط