{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمردم ولی زندگی هم

نمردم ولی زندگی هم
نکردم،😞😞😞
دیدگاه ها (۰)

💔💔💔،🥺🥺🥺

😞😞😞😞😞

خنده بر لب میزنم هیچکس ندانددر من ،😁😁

نمردم قوی تر شودم :)

من نمردم اما زنده هم نماندم...

هنو تو رو انباکس نکردم پس زندگی ادامه دارع.،،،°•●♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط