{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو واسه حس قشنگی که بهت داشتم

تو واسه حس قشنگی که بهت داشتم
زیادی بی لیاقت بودی 🤏🏻
دیدگاه ها (۰)

#چالش تنها چالشی که دوس دارم برم 🥹🍓

تایپممم >>>🥹🍓✨️

اهنگشش🙃

اینجا همونجاییه که ما قبلا عاشقش بودیم 🙃

بهت زنگ زدم ... جواب‌ ندادی :)همه چیزتو داشتم ولی خودتو ......

حس میکنم واسه رابطه های امروزی زیادی ساده و وفادارم.

پارک جیمین تو برای واقعی بودن زیادی قشنگی😭🫵🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط