{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🦋🖇

🦋🖇
دیدگاه ها (۰)

حضورت تو قلبم مثل نفس کشیدنهآروم و بی صدا اما همیشگی♥️…A

در ميان نبرد زندگی، تو نقطه‌ی امنِ منی :»

قلب من تویی؛ اینی که چپ سینمه دکوریه.😝💋

ﺻﺩاﺷ اﺯ ﻫﻣه آﻫﻧﮔاﻳﻳ ﻛﻫ ﺗا اﻟاﻧ ﮔﻭﺷ ﺩاﺩﻣ ﻗﺷﻧﮔ ﺗﺭﻫ 🔗♥️🧸🅐

چالش بیبی مانستر

سلامممم و خب نیرا من همیشه دوست داشتم با تو دوست صمیمی بشم و...

رونالدو #فوتبال #چمن#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط