{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن از اون ادم خلایی......

همه میگن از اون ادم خلایی......
دیدگاه ها (۲)

ولی تهکوک>>>>>

من عاشق یه خلافکار شدم.....

💞💓💕💫

اصلا🔥🔥🔥

میگن قلب ادم ها نظرگاه خداوند....واسه همین شکستنش تاوان دار...

منو اون ادم تو خیالاتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط