{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥰

🥰
دیدگاه ها (۵)

به نظرتون خودم ساختم یا اصکی کردم؟ 🙂

بچه ها این آخرین پستمه تا دو سه هفته نمیتونم فعالیت کنم 😔مید...

لامصب اینو دیگه کجای دلم بزارم؟ 🫠

💓💓

تلاوت آیاتی از سوره مبارکه الرحمن بسم الله الرحمن الرحیمكُلُ...

گوگولیا🤏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط