{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما بهش میگیم جیییییییییییگر😏😎✌🏻

ما بهش میگیم جیییییییییییگر😏😎✌🏻
دیدگاه ها (۰)

دنیا بد تا کرده باهام عباس ...💔

گویند علی می‌زده صد وصله به کفشش...ای کاش دل خسته ی ما کفش ع...

کاش یکم از غیرت این دانشجو ها رو بعضی خود تحقیر های داخلی دا...

حالا دیکتاتور کیه؟

.چرا بهش میگیم کشوردوست

چرا بهش میگیم کشور دوست؟

چرا بهش میگیم کشور دوست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط