{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ازت یه چیز می خوام مرگ مگه نمیگی مردن حق پس من حقمو

خدایا ازت یه چیز می خوام مرگ مگه نمیگی مردن حق پس من حقمو ازت می خوام 🖤
دیدگاه ها (۰)

امروز فرداست منم بدون خداحافظی برم 🥀💔

😭🖤

سلامتی روزی که بمیرم ببینم برای کی عزیز بودم 😭💔

من تو این دنیا فقط مردم زندگی نکردم 🖤🥺

هعیی

می خوام برگردم ویسگون😦ولی نه با محتوا mbti 😛نمی دونم پست ها ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط