{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش ار اون اول نمیدیدمت 😒😪

کاش ار اون اول نمیدیدمت 😒😪
دیدگاه ها (۰)

شدی قلبم 😁🤎

بودنت قشنگه ولی داشتنت قشنگ تر ❤🖤💜

😊😉

به قلبم افتخار میکنم 🙂🙃

اگه قرار بود نشه کاش هیچ وقت نمیدیدمت :)#قطب_شمال #فرزاد_فرز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط