{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که قشنگ یادمه چطور قلبم شکوندی

من که قشنگ یادمه چطور قلبم شکوندی
جوری که دارم بعد ۲ سال بهت فکر میکنم یا داخل خوابم تو رو میبینم اذیتت کنندست ولی دلم میخاد پیام نمیدونم چیکار کنم :)
نظر شما چی بعد اون همه اتفاق بد پیام بدم؟
دیدگاه ها (۴)

احساس میکنم هنه شو دارم :)

بهترین انتخاب 🍓

ولی اگر هیولا خودت باشی چی :)

ولی موزیکششششش>>>>>

....me:

این سه سال خیلی بهم خوش گذشت خاطراتی که باهم ساختیم و زمانی ...

هی (T)تقریباً هر روز می‌بینمت.....ولی هنوز با اون حرفایی که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط