{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم درست کردم خوبه؟

خودم درست کردم خوبه؟
دیدگاه ها (۵)

مفت بزرگ نشدیم که کوچیک هر کسی بشیم 👍

فالو یادت نره 💜

ادیتش>>>♡

فالو و لایک یادت نره ارمی😘

اینارو خودم درست کردمبه نظر خودتون خوبه

از اینا درست کردم خوبه؟

🟥این کلیپ رو خودم درست کردم و اهنگش رو خودم گذاشتم🟥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط