{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعییی

با اینکه آدم بدی بود ولی با مردنش گریه کردم 😔😔
دیدگاه ها (۷)

کیا انهایپن رو میشناین

دسته چهارم

بچه ها یه چیزی فهمیدم اونم اینه که انگار ۲۹ سپتامبر فصل دوم ...

امرور تولد آرون وارنر هست

من بعد اینکه دو ساعت گریه کردم

لایکو فالو یادت نره مهربونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط