{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق💖

رفیق💖
دیدگاه ها (۰)

اینم از دل نصف ما ها😂گنگمون بالاست

رو من که خیلی تاثیر دارهشمارو نمیدونم

رشد درد دارهتغییر هم درد دارهاما هیچی به اندازه ی درجا زدن د...

قول بده به جنبه های مثبت زندگیت نگاه کنی وخوشبین باشی! 🔥💜

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

دوست خوب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط