{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بمیرم

من بمیرم
. یا بمانم
. هیچ کسی
. دلتنگ نیست
💕💕
دیدگاه ها (۰)

لاشی مگه ما چه مشکلی داریم؟

بی وفا خود تک. . . . ستاره‌ی آسمون قلبمی

دوتا عکس اول مال سال قبل هست 🤟🤞

اتمام امتحانات

بگذار در نگاهت، ای آشنا بمیرمدردامن محبت، پروانه سا بمیرمدار...

میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط