{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عالی بید ( از دستی نوشتم بید )

عالی بید ( از دستی نوشتم بید )
دیدگاه ها (۰)

درست تر از این پیدا نمیکنی

البته اسکیت هست ولی موتور یک چیز دیگس

بزارین من یک هفته برم مدرسه ی پسرونه ببینم چه گهی میخورن اون...

واقعا

خوب بید؟

اینجا باحال بید#walking_dead

ساخت من دوباره...باحال بید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط