{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من برگشتم☘️

من برگشتم☘️
درسته مدتی نبودم ولی دیگه هستم...
و اینکه من دیگه از انیمه فعالیت نمیکنم
و همین
دیدگاه ها (۶)

کرماتو بریززززززز

بعد مدتی برگشتم اما لطفا انتظار فعالیت زیاد نداشته باشید عزی...

درود.من مدتی به دلایل شخصی فعالیت نمیکنم خدانگهدار.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط