{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم هرچی سن و سالش میره بالاتر

آدم هرچی سن و سالش میره بالاتر
بیشتر میفهمه که
برای زندگی به چیزای ساده نیاز داره...
دیدگاه ها (۱۱)

همه چیز بر میگرده به ذات آدم!!!

در اصل آدما فقط یه بار عاشق میشناز اون به بعدش یا واسه فرامو...

ای وای برمن...#حمید_هیراد

زن بودن خیلی خوبه...

‏هرچی که سِنِت بالاتر میره معنی زل زدن های بابات به فرش رو ب...

زندگی هرچی میره جلوتر بیشتر نمی‌فهممش🤷🏻‍♀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط