{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه بیشعور، احمق، کصخل و... خطاب شدم ولی هیچوقت زشت خطا

همیشه بیشعور، احمق، کصخل و... خطاب شدم ولی هیچوقت زشت خطاب نشدم😝
دیدگاه ها (۰)

انقده این چند وقت فشار روحی روانیم زیاد بوده که برام یه تور ...

جوری که زندگی و درس بهم فشار میاره

کصخل شدم

از مامان من احمق تر و بیسواد تر و بیشعور تر ندیدینن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط