{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🇮🇷

🇮🇷
🎥 اگه ایرانی بود، اسمش مهساامینی بود،شاید نیکاشاکرمی، این ویدئو جهانی میشد، توییتر هشتکش را ترند میکرد.
🍃🌹🍃
🔹چون ایران نیست، چون ایتالیاست
دیدگاه ها (۰)

اجرای فن زیبا از میمون ...

ای اهل ایران ...

نه به ایرانخودرو و سایپا

توهین مداح به کوروش کبیر و ایران باستان

تازه این فقط بخشی از کپی ناتوان از ملکه سرخه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط