{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدانم حالم را چگونه توصیف کنم🤌🏻😔

نمیدانم حالم را چگونه توصیف کنم🤌🏻😔
دیدگاه ها (۰)

اینجاس که شاعر میگوید: قدوبالای و رعنا رو بنازم تو گله تمنار...

وای صدا تبلتم بلند بود بعد بابامم درست پشتم بود منه فلک زده ...

خدااااا.......

داداش بنظرت زیادی خوشمل نیستی؟

حالم و می‌تونه توصیف کنه🙃💔

توصیف ِ حالم را از چشمایِ بی جانم بخوان.♟️

خودم رو توصیف کنم؟خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط