{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه برام بخری بوست میکنم

اگه برام بخری بوست میکنم
دیدگاه ها (۲)

قبول دارم

اوووووووو

درسته من حسود نیستم فقط اینو میدونم مال من فقط برا منه

میشه برام خوراکی بخری؟ هوم ؟ 🥹🐥😂

شنیدم میخوای برام از اینا بخری نه؟؟#عضو_ارتش_تریاکیان#ما_انس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط