{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من دیگه نمیکشم...

ولی من دیگه نمیکشم...
دیدگاه ها (۵)

همشون عالی هستن..

جئون چرا با اینجوری میکنی...

از یک تا ده چند میدین؟ خودم درست کردم...

ولی نگاهشون مترجم میخواد...

من دیگه نمیکشم

اصن دیگه نمیکشم اه👺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط