{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دیگ انتظاری از هیچکس نداریم

دیدگاه ها (۰)

درسته:) دیگه از هیچکس هیچ انتظاری ندارم#بی_تی_اس #جونگکوک#ته...

شکسپیر میگه :من همیشه خوشحالم،برای اینکه از هیچکس برای چیزی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط