{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد

کاش میشد
ادم هایی ک واسه تو نیستن
ازهمون اول وارد زندگیت نشن...🤍🤏
دیدگاه ها (۰)

یکدیگررا با کلمات بدست می اوریم،وبا رفتار از دست میدهیم...🤍

درخواستیحق✋

نیازی به دریا نیست،برای غرق شدن چشمان تو کافیست...!🤍

زندگی باتو قشنگ است...😉🤍

...

اونجا ک شاعر میگه: کاش میشد سرنوشت خویش را، از سر نوشت، ک...

ادم چقد میتونه صبر کنه و بعد مرگ خودش بگه من واسه چی صبر کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط