{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگی‌ام را

دلتنگی‌ام را
به کی بگویم وقتی نیستی؛
تا کجا راه بروم تا تمام شوم؟
مثل یک جاده.
دیدگاه ها (۰)

➕سال پیش این دیدار یک دیدار معمولی بود.. 💔شهید خامنه‌ایشهید ...

بی پنجره ماندم مامان...

‌‌وقتی نیستیچگونه بگویم دوستت دارمکه بشنوی😘نفسسسسسسسسسم😘‌‌

«خداحافظی چقدر سخت است »

هیچ حرفی ندارمآمده ام که بگویم هنوز هم #دوستت_دارمو بعد بروم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط