{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بر آقای قاضی

دیدگاه ها (۰)

زشت شد که

حق تر این مگه داریم

............گوجو

توجی گنگ اوردم

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

سلام اینم از اقای جینو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط