{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی ی نفر ولت میکنه ولش کن

وقتی ی نفر ولت میکنه ولش کن
ولت میکنه تا حرص بخوری ولی وقتی تو ولش کنی اون حرص میخوره پس کسی که ولت کرد ولش کن و اصلا ناراحت نشو
Ok👌🏻🤣
دیدگاه ها (۰)

🤣🤣

سناریو

یه مادر//قه//وه ی تخ//م/ی این رو هم گزارش کرد من موافق ک.م.خ...

وقتی یکی باهات بدرفتاری می‌کنه، ناراحت نشو…اون آدم داره خودش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط