{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اندکی آرامش

اندکی آرامش
دیدگاه ها (۱)

سالهاست که منتظر روزهای بهترم ولی نمیدونم چرا هنوز دیروز ها ...

مشکلمون اینه که زیاد جدی میگیریمآدمایی رو که قراره مدت کوتاه...

هیچکس همراه نیست،تنهای اول

متاسفانه مادرای ایرانی تصور درستی از بچه هاشون ندارن

اندکی ارامش...

اندکی صبر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط