{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واو!

واو!
برم درستش کنم.
سیدی کجاست؟
من سیدی میخوام.
دیدگاه ها (۰)

نمی دونستم تو خونه دوربین وجود داره....این منم.....

من آدم آرومیمممممم......."

من عاشق اینجور آدماییم که متفاوت از بقین....

...

اگر گفتید این چیهمیخوام درستش کنم😄

فک کنم دیگه وقت خدافظی رسیده میخوام ویسگون برم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط