{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون و کاربران moorfin 46262377

دیدگاه ها (۳)

دوست داشتن كسی كه ازت دوره اين شكليه

چیه این دلتنگی؟ شما خوبی، برقراری، ولی تا دلتنگ میشی، از کار میوفتی. انگار دست‌و‌پاتو ازت می‌گیرن. فقط آدم دلتنگ می‌فهمه نزار قبانی چی میگه؛ که من احساس ناتوانی نمی‌کنم، مگر وقتی دلتنگ تو میشم...

#لطفا_فالو_بازنشر_کنید🙏❤️یاحسین 🙌🖤🥀🖤 #السلام_علیک_یا_ابا_عبد...

منو نترسون جیگر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط