{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رو خدا اگه کسی اومد پیشتون برای درد دل یا گریه کردن به

تو رو خدا اگه کسی اومد پیشتون برای درد دل یا گریه کردن به شدت اون رو بپذیرید و بهش گوش بدید
شاید شما آخرین و تنها کسی باشید که اون داشته برای صحبت کردن
ممکنه بعدش مرگ باشه
دیدگاه ها (۰)

مثلا بگهبه خاک جوونم 🙂

نه حوصله صدا نه تحمل سکوت نه توان رفاقت نه انزوا نه مجال مرگ...

اگه چیزی ‌نصیب ‌تو باشهخدا ‌برای اینکه صاحب اون بشی همه تعاد...

آموزش نویسندگی بخش مرگ شخصیت

بازگشت بی نام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط