{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدایت میزنم بابغض مثل کودکی هایم..

دیدگاه ها (۱)

شافع#محشر..

باخدادوست بشید..

یا ایهاالعزیز…برگرد…نه از روی نیاز، نه برای دل‌سوزی…برگرد، ک...

دلتنگی یعنی کربلا بارون گرفته ،چند ساله نوکر درد بی درمون گر...

صدای میزنم بابغض مثل کودکی هایم...

صدایت میکنم با بغض مثل کودکی هایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط