{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انگار نفهمه حالا 20 بار بهش.گفته😂💔

انگار نفهمه حالا 20 بار بهش.گفته😂💔
دیدگاه ها (۰)

این ماییم بیست و چهار ساعته تو خونه ایم باز میگم هنوز سینگلم...

برای اینا نمی دونم میتونم خدمو ببخشم یا نه

مردن اسونه ایا ت برای من حاضری زندگی کنی 🚶‍♂️💔

زندگی جنـدسـ .. عین خدت🚶‍♂️💔

امیدوارم نفهمه میخوام موهاشو خرگوشی ببندم و بهش گیره های عرو...

هرکی نفهمه خیلی نفهمه😁😂😒😎

من زنده امم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط