{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیای غم تو این اهنگ هست

دیدگاه ها (۳)

سلام صبح بخیر

بهترینهارو برات ارزو دارم

خطاب به پسرای مجرد

مااز روزگار نامرد کشیدیم به سیگار نرسید

تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد...آهنگ دستای تو داریوش...

میشد منو تو بشیم ما؛ تو نخواستی. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط