{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواستم ازتون یه تشکری بکنم

بابت اینکه لایک میکنید یا هر حمایت دیگه ای
تعدادش اصلا برام مهم نیست حقیقتا
اما به هر حال ممنون بابتش
دیدگاه ها (۰)

آره ما مردم همون کشوریم که الان بخاطر بنزین سه تا خیابونو بس...

🎀✨🤓

مرسییی عزیزم 😘از این خوشگله حمایت کنید 6127_989121💎شاید فکر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط