{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم قلبم خالیه ، عمیق ترین نقطه قلبم درد میکنه انگار

حس میکنم قلبم خالیه ، عمیق ترین نقطه قلبم درد میکنه انگار ی تهه مونده احساس مونده برام.
دیدگاه ها (۰)

من دوام آوردم،باز هم دوام می‌آورم.اما دلم می‌خواست معنای زند...

اپ‌ ایرانی باگ داره؟ زندگی منو ندیدی هنوز .

اره خب اگه پایان رو میدونستیم هیچوقت شروع نمیکردیم‌ !

من دیگه خسته‌ام، لطفاً بقیه‌اش رو یکی دیگه زندگی کنه.

چرا قلبم درد میکنه؟احساس میکنم دارم میمیرم

حس میکنم این دفعه قلبم واقعا شکسته آخه درد میکنه

میکس انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط