{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+این ویدئو که چیزی نداره چرا انقدر نگاش میکنی؟

+این ویدئو که چیزی نداره چرا انقدر نگاش میکنی؟
-ویدئو :


#JK
#BTS
دیدگاه ها (۲۳)

از کدوم دسته‌اید؟😃اول:😏دوم:🥰سوم:😗چهارم:🤡‌لایکش؟..‌‌#BTS#ARMY

جذابیت اگه ویدیو بود:‌‌#NAMJOON#BTS

‌‌‌میتونید‌دربرابرجذابیت‌ایشون‌مقاومت‌کنید؟‌‌‌#JHOPE#BTS

‌‌ولی‌این‌بشرتوهرموقعیتی‌مثل‌یک‌فرشته‌میمونه🛐‌#JN#BTS

نمی دونم چرا انقدر این ادیت رو دوست دارم....🔥اگر از اکسپلور ...

واییییییییییییییییییییییییی من نمیتونم این سریالو فراموش کنم...

خود ویسگون انقدر قدمت نداره که این پیام داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط