{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلاممم خوشکلاممم

۶۰ تایی مون مبارکااا باشه ممنونم از حمایت هاتون این دسته گل قشنگم واس شومااا

اینو واسه اینکه یکم بخندی گذاشتم و اینکه خیلی حقه خودم چند دقیقه ست دارم میمرم از خنده امیدوارم تونسته باشه یکم بخندی دوستون دارم بیشتر از هر‌ چیزی که فکر میکنید بوس به تک تک تون 💋💕💕💋

#تهیونگ
#جونگکوک
#جیمین
#جین
#جیهوپ
#یونگی
#شوگا
#نامجون
#جیسو
#رزی
#جنی
#لیسا
#بنگتن
#بلک_پینک
دیدگاه ها (۱۹)

love in the dark

love in the dark

love in the dark

love in the dark

دوزتان دیگه واقعا بسه خیلی موندم تو ویسگون و خب بهتره که دیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط