{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عزیزان من دیگه نمیخوام درس بخونم.....

🤣🤣🤣😭😭😭
دیدگاه ها (۲)

شمارو نمیدونم ولی من ......

خدایاااااا توروخدااااااا

میشه بگید اگه من سلیطه نباشم کی قراره ازتون دفاع کنه....

بزارید عشقمو معرفی کنم....

قراره با چهره آلن و اتاین آشنا بشید(سمفونی قهوه)

خب من قراره برم جدی درس بخونم ( ده دقیقه دیگه بر میگردم)

مثل اینکه دیگه باید درس خوندنو جدی بگیرم :امتحانات از رگ گرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط