{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اکی فهمیدم چقدر بدبختم

اکی فهمیدم چقدر بدبختم
دیدگاه ها (۰)

ته لایو داشت کیا دیدن

ته برگشت البته خیلی وقته مصلا موهاشو پشونده کسی نبینه برای آ...

منم میخوام عررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چقدر من بدبختم کاش یه دنیا نیومده بودم 💔🥺💔💔😭😭

من با این وضعیت امتحان ها و جنگ و نت و ...اصلا همه چی عالیه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط