{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل من قبله نما ست ، وقتی به سمت خدا می ایستد آرام می گیرد ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
برایت من خدا را آرزو دارم ۰
دیدگاه ها (۱)

وقتی خدا یی مهربان باشد ، چه غم از سیلاب ها ، مصیبت ها ۰

شادی در داشتن چیزی های بزرگ نیست ، می توان ساده هم زیبا زندگی کرد ۰

نزدیک تر ین سنگ صبور دل مایی ، هم دامن زهرا یی و هم دست رضا یی ۰

۰/ هر فصلی بی تو ، نام دیگر ش پاییز است /۰

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط