{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم این دل کجای آدمه که با مُسکن آروم نمیشه 🖤☹️

میگم این دل کجای آدمه که با مُسکن آروم نمیشه 🖤☹️
دیدگاه ها (۰)

یکی هست!

ای عابر،،خیال هرشب من 🥀کمی بمان🥀

دست ط تو دست من بود،!دلت اما جای دیگه 🥀

#استوری

این دل کجای ادمه؟

این دل کحایی ادمه

توی این دنیا کسی فادار نیس فقدد بلدن با دل ادما بازی کنن بعد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط