{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی میخوام بدونی ک بی تو فردایی نیس(:🤍

دیدگاه ها (۴)

خودم عاشقتم

تمامت را به عالم ندم 🤍

سینگل پرو مکسم😂

خیلی حق بود 😂😂

منو تو آغوشت بگیر خدا میخوام بخوابمروی زمین آغوشی برام نیس

مُهِم نیس پُشتِ سَرمون چی میگن مُهم اینِ ک تو رومون جُرعت نَ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط