{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله خر بی صاحب همه سوار میشن

روزنامه دیروز امروز جاش سطل آشغال هست 👌
دیدگاه ها (۳)

بله ..زمین گرده

بتون اتالار ساغلغنا

بله......

😂😂😂😂

بدون شرح ....خر بی صاحب همه سوار میشن

چالش رو رفتم بگوید

خیلی خوشحالم بعضیا خودشون باهام قطع ارتباط میکنن،انگار اشغال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط