{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بافلیمی که باهاش بزرگ شدی نمیشه خداحافظی کرد 😶

بافلیمی که باهاش بزرگ شدی نمیشه خداحافظی کرد 😶
دیدگاه ها (۰)

ولی این یکی فرق داره

مایک فراموش نمیشه

داداشم ۴۰۵

بچه ها گوشی خودم دیگه برنامه ها رو هم بالا نمیارهیعنی اصلا ن...

.‏هایده عزیز، ما حتی روز های روشنی هم ندیدیم که بخوایم باهاش...

Bts

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط