{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه خاطریی دارم باهات🖤🥺💔

چه خاطریی دارم باهات🖤🥺💔
دیدگاه ها (۰)

🖤

🖤🥺

🖤

من کسی خوشم میاد ک از هرکس خوشش نیاد🖤🖤

خدا پاشو من چند سالی باهاتحرف دارم...🪽🖤

ده آخه قرومساق دارم باهات درددل میکنم بعد تو خراب میشی بی پد...

هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط