{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول فکر کردم گند زده بد متوجه شدم دستاشو نشانه

پیروزی آورده بالا دیدم هم گند زده هم اسگل ولا 😅😅😅😅😅😅😅
دیدگاه ها (۸)

تقدیم به همه ترک زبان های وسگون حال دلتون خوب باشه

مه کوکولی کو

یه کم بخندیم ولا دونیا دورروزه

ابن آهنگ تقدیم به همه ی کورد زبان هاي ايران

اااااااااااااااا

عشق در تاریکی 32<< ویو ات >>حالم واقعا بد بود و داشتم میلرزی...

من برگشتم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط